مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 22:202023-07-24سياسي

یادداشت| ارادت مردم خراسان جنوبی به سالار شهیدان


ارادت و اخلاص به امام حسین(ع) گر چه در همه استان های کشور وجود دارد اما در جایی مثل خراسان جنوبی، حادتر و پررنگ تر است، این را آمار کمک های مردمی به خوبی گواهی می دهند.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی، یادداشت، زهرا بهروزی فر: سه چهار سال بیشتر نداشت، کنار بزرگترها در صف ایستاده بود و همنوا با دیگران، مشکی پوشیده و سینه می زد و لب هایش را به تقلید از بقیه تکان می داد و حواسش بود که کم نیاورد و خطایی در ریتم و عبارت ها مرتکب نشود.

و به راستی که ارادت ایرانی ها به اهل بیت و به طور خاص و ویژه امام حسین علیه السلام، سن و جنس و موقعیت و جا و مکان نمی شناسد، و استاد شهید مرتضی مطهری چه نیکو این ارادت را در قالب واژه ها به تصویر کشیده و می نویسد : ”ایرانیان بیش از هر ملت دیگر نیروهای خود را در اختیار اسلام و اهل بیت علیهم السلام قرار دادند و بیش از هر ملت دیگر در این راه صمیمیت و اخلاص نشان دادند، در این دو جهت هیچ ملتی به پای ایرانیان نمی رسد“.

مرور وقایع، اسناد و منابع تاریخی هم به خوبی گواه بر این واقعیت است که علاقه و ارادت مردم ایران به مکتب اهل بیت علیهم السلام، قدمتی دیرینه دارد و به جریانات سیاسی و نظام حاکم و رویکردهای کلان کشور گره نخورده و صرفاً به جهت وجود پدران و مادران ارادتمند به آل الله، نسل به نسل در بین اقشار و گروه ها پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| ارادت مردم خراسان جنوبی به سالار شهیدان

یادداشت| ارادت مردم خراسان جنوبی به سالار شهیدان